Міністерство освіти і науки затвердило Типову освітню програму організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти. Про це повідомляє Інститут модернізації змісту освіти.
Документ розрахований на вчителів початкових класів. Згідно з програмою, підвищення кваліфікації вчителів складатиметься з обов’язкової та вибіркової частин. Обов’язкова частина містить 60 годин очних сесій (сюди входять тренінгові заняття, інтерактивні лекції, майстер-класи, дискусії, конференції тощо) та 60 годин дистанційних занять (розроблений «Освіторією», EdEra та МОН курс). Вибіркова частина містить 30 годин обраних відповідно до індивідуальних потреб педагога модулів. Загалом виходить 150 академічних годин навчання. Наприкінці відбувається презентація авторського творчого продукту (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних розробок, модельних програм).
Під час навчання вчителі мають опанувати такі блоки компетентностей:
— професійно-педагогічна,
— соціально-громадянська,
— загальнокультурна,
— мовно-комунікативна,
— психологічно-фасилітативна,
— підприємницька,
— інформаційно-цифрова.
Заняття також включатимуть:
освітній потенціал гри з LEGO;
методику компетентнісного навчання «Шість цеглинок»;
основи інклюзивної освіти;
інтегроване навчання; нейропсихологію в освіті тощо.
Документ розрахований на вчителів початкових класів. Згідно з програмою, підвищення кваліфікації вчителів складатиметься з обов’язкової та вибіркової частин. Обов’язкова частина містить 60 годин очних сесій (сюди входять тренінгові заняття, інтерактивні лекції, майстер-класи, дискусії, конференції тощо) та 60 годин дистанційних занять (розроблений «Освіторією», EdEra та МОН курс). Вибіркова частина містить 30 годин обраних відповідно до індивідуальних потреб педагога модулів. Загалом виходить 150 академічних годин навчання. Наприкінці відбувається презентація авторського творчого продукту (проектів, технологічних портфоліо, навчально-методичних розробок, модельних програм).
Під час навчання вчителі мають опанувати такі блоки компетентностей:
— професійно-педагогічна,
— соціально-громадянська,
— загальнокультурна,
— мовно-комунікативна,
— психологічно-фасилітативна,
— підприємницька,
— інформаційно-цифрова.
Заняття також включатимуть:
освітній потенціал гри з LEGO;
методику компетентнісного навчання «Шість цеглинок»;
основи інклюзивної освіти;
інтегроване навчання; нейропсихологію в освіті тощо.
Коментарі
Дописати коментар