Перейти до основного вмісту

Що таке корекційна група в дитячому садку і чому не треба її боятися


Створення у дитячих садках корекційних груп - велика допомога у розвитку дітей. Що це за групи? Яка робота проводиться в таких групах з дітьми?

З якими проблемами потрапляють діти до корекційної групи?

Це діти, які мають:
- проблеми у засвоєнні певних знань і вмінь,
- недостатній розвиток мовлення, пізнавальних процесів (сприймання, пам'яті, мислення, уваги),
- порушення у емоційно-вольовій сфері (надто активні та навпаки),
- з поведінковими відхиленнями (відсутність вміння регулювати свою поведінку).
Тобто ті вади розвитку, які при вчасній, вмілій, активній допомозі з боку дорослих, можна подолати. Адже від цього залежить майбутнє дитини.
Для дітей, які мають більш складні вади, починаючи з легкої розумової відсталості, існують спеціалізовані садки.

Умови вступу дитини до корекційної групи

Зараховуються діти, які отримали направлення від Криворізької зональної психолого-медико-педагогічної комісії. Для проходження цієї комісії необхідно підготувати пакет документів:
1) Картка стану здоров'я і розвитку дитини (батьки з дитиною відвідують вузьких спеціалістів: педіатра, ЛОРа, окуліста, хірурга, психіатра, невропатолога).
  1. Виписка про щеплення дитини за віком.
  2.  Характеристика на дитину з учбового закладу.
  3. Копії свідоцтва про народження дитини та паспортні дані батьків. На комісії обов'язково присутні з дитиною один з батьків та корекційний педагог закладу.

Чим відрізняється перебування дитини в корекційній групі від перебування в групі загального розвитку?

По-перше наповнюванісь у групі 10-15 дітей. Це свідчить про те, що розвитку, вихованню і навчанню дитини приділяється значно більше уваги. Ще - кожного дня з дитиною працюють, крім вихователів, вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, психолог. На кожну дитину складається власна індивідуальна програма розвитку, яка допомагає послідовно долати ті труднощі, які притаманні конкретній дитині. І останнє - батьки не оплачують харчування дітей.

Чи робиться при переході до школи запис в медичній картці, що дитина перебувала в корекційній групі?

Такий запис не робиться. Діти, які йдуть до школи, в кінці року на базі садочка, проходять планове обстеження вузьких спеціалістів. Лікарі роблять відповідні записи про стан здоров'я дитини.

Який загальноосвітній заклад може обрати сім'я для подальшого навчання дитини після закінчення терміну перебування в дитячому садку?

Зазвичай діти йдуть у перший клас загальноосвітньої школи. Дітям, які на момент вступу до школи потребують більшої допомоги у навчанні, рекомендується клас інтенсивної педагогічної корекції. Але вибір завжди залишається за батьками.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розвивальне середовище дошкільного закладу

Створення спеціальних осередків у групових кімнатах • П риродознавчий , дитячого експериментування ;  • І грової діяльності;     Культурологічний осередок: o    образотворчої діяльності; o    музичний; o    художнього слова; o    народознавства;  • Р озвивального навчання;  • С портивний;  • Т рудової діяльності;  • В ідпочинку та усамітнення;  • С амопізнання;  • С півпраці з батьками;  • В ласної групи.   Наповнення осередків: Природознавчий осередок  У природознавчому осередку розміщують постійні та сезонні об’єкти природи, предмети догляду за ними. Постійними мешканцями цього осередку можуть бути акваріумні рибки, папуги, канарки, хом’яки, морські свинки тощо. У природознавчому осередку обов’язково розміщують календар природи (погоди), де діти відмічають пору року, погодні зміни тощо . Тут також доцільно представити вироби дітей з природного матеріалу, гербарії; розмістити альбоми з ілюстраціями об’єктів та явищ природи. Доречно у п

Сценарій родинного свята "Україна - моя Батьківщина"

Фінал психолого-педагогічного проекту «Україна – моя Батьківщина» Вихователь: Грає променями сонце. Усміхається блакить. І шука у річці донце Світанково-ніжна мить. І летить через країну На пір'їнці золотій: - Добрий ранок, Україно!  Мир землі твоїй святій!  Діти заходять до зали з вокально-хореографічною композицією  «Добрий день, матуся Україна!» (муз. М.Ведмедері, сл. Н.  Рубальської).   Діти: 1.       Нема без кореня рослини        А нас, людей, без Батьківщини ! 2.                               Що таке Батьківщина?            Під віконцем калина,            Тиха казка бабусі,            Ніжна пісня матусі,            Дужі руки у тата,            Під тополями хата,            Під вербою криниця,            В чистім полі пшениця.            Серед лугу лелека            І діброва далека . 3.                             Є багато країн на землі,            В них – озера, річки, і долини.            Є країни великі й