Перейти до основного вмісту

Рекомендації до випускного свята в дитячому садку

Шановні батьки майбутніх першокласників!

Випускний бал у дитячому садку — це завжди важлива подія, яка стає невід’ємною частиною Вашого життя. Головне, щоб свято не затьмарилося негараздами і не зіпсувало нікому настрій. 
Важливо пам’ятати: одяг дитини на святі повинен бути безпечним, дозволяти вільно рухатися, танцювати, грати в рухливі ігри. Особливо, це правило стосується мам дівчаток, які прагнуть вбрати свою донечку в костюм «принцеси». Зверніть увагу на те, щоб довжина сукні не стала причиною травми, заздалегідь дайте можливість дівчинці потанцювати, побігати в ній. 
Під час свята діти, іноді, сідають на стільці. Сукня не повинна заважати іншим дітям.
Кінець травня – це у нас уже літо. Потурбуйтесь, щоб дитина не була занадто тепло вдягнена. Піджаки до костюмів краще залишити на вересень. 
Взуття повинно бути зручним і розношеним. В нашому садочку випускний бал проводиться в музичній залі, музичні керівники рекомендують взути чешки або туфлі на м’якій підошві. 
Щоб не комплексувати виходити на конкурси і ігри, які проводяться спільно з батьками, подбайте і про свій зовнішній вигляд. Згодьтеся, що бахіли виглядають не дуже естетично! 
Діти, перш за все, запам’ятовують яскраву і веселу атмосферу свята, цікаві конкурси і подарунки. Тому витрачати гроші на дорогі кафе, точно, не варто. Діти, в силу віку, всеодно, цього не оцінять. Крім того, є ризик отримати кишковий розлад від неякісної їжі і напоїв.
Батькам слід пам’ятати, що фотографування чи зйомка під час свята дуже заважає і навіть перешкоджає процесу святкування. Батьки мають зрозуміти: свято не подіум для постановочних зйомок, дитина – не учасник кастингу.

Бажаю Вам гарного настрою і веселих свят!





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Розвивальне середовище дошкільного закладу

Створення спеціальних осередків у групових кімнатах • П риродознавчий , дитячого експериментування ;  • І грової діяльності;     Культурологічний осередок: o    образотворчої діяльності; o    музичний; o    художнього слова; o    народознавства;  • Р озвивального навчання;  • С портивний;  • Т рудової діяльності;  • В ідпочинку та усамітнення;  • С амопізнання;  • С півпраці з батьками;  • В ласної групи.   Наповнення осередків: Природознавчий осередок  У природознавчому осередку розміщують постійні та сезонні об’єкти природи, предмети догляду за ними. Постійними мешканцями цього осередку можуть бути акваріумні рибки, папуги, канарки, хом’яки, морські свинки тощо. У природознавчому осередку обов’язково розміщують календар природи (погоди), де діти відмічають пору року, погодні зміни тощо . Тут також доцільно представити вироби дітей з природного матеріалу, гербарії; розмістити альбоми з ілюстраціями об’єктів та явищ природи. Доречно у п

Сценарій родинного свята "Україна - моя Батьківщина"

Фінал психолого-педагогічного проекту «Україна – моя Батьківщина» Вихователь: Грає променями сонце. Усміхається блакить. І шука у річці донце Світанково-ніжна мить. І летить через країну На пір'їнці золотій: - Добрий ранок, Україно!  Мир землі твоїй святій!  Діти заходять до зали з вокально-хореографічною композицією  «Добрий день, матуся Україна!» (муз. М.Ведмедері, сл. Н.  Рубальської).   Діти: 1.       Нема без кореня рослини        А нас, людей, без Батьківщини ! 2.                               Що таке Батьківщина?            Під віконцем калина,            Тиха казка бабусі,            Ніжна пісня матусі,            Дужі руки у тата,            Під тополями хата,            Під вербою криниця,            В чистім полі пшениця.            Серед лугу лелека            І діброва далека . 3.                             Є багато країн на землі,            В них – озера, річки, і долини.            Є країни великі й

Що таке корекційна група в дитячому садку і чому не треба її боятися

Створення у дитячих садках корекційних груп - велика допомога у розвитку дітей. Що це за групи? Яка робота проводиться в таких групах з дітьми? З якими проблемами потрапляють діти до корекційної групи? Це діти, які мають: - проблеми у засвоєнні певних знань і вмінь, - недостатній розвиток мовлення, пізнавальних процесів (сприймання, пам'яті, мислення, уваги), - порушення у емоційно-вольовій сфері (надто активні та навпаки), - з поведінковими відхиленнями (відсутність вміння регулювати свою поведінку). Тобто ті вади розвитку, які при вчасній, вмілій, активній допомозі з боку дорослих, можна подолати. Адже від цього залежить майбутнє дитини. Для дітей, які мають більш складні вади, починаючи з легкої розумової відсталості, існують спеціалізовані садки. Умови вступу дитини до корекційної групи Зараховуються діти, які отримали направлення від Криворізької зональної психолого-медико-педагогічної комісії. Для проходження цієї комісії необхідно підготувати пакет до